Kızlar merhaba ben doğum yapalı 2 ay oluyor normal doğum yaptım. Doğumdan sonra 40. Gün muayenemde bende de o et beni gibi denilen şey olduğunu farkettim doktoruma söyledim onu kazıdı , sonra da şuan için geçti çok şükür. Acılı işlem değil öncesinde iğne yapıyor zaten korkmayın. İşlemden sonra 1 hafta kanamam oldu sonra geçti 🙏🏻 Öyle durdukça hem ilişkide acı çekersiniz hem de kanamanız olur hem de estetik açıdan güzel olmaz. Bence acil aldırın