Kızlar merhaba 4ay önce normal doğum yaptım ve şu zamana kadar olmayan bir et parçası farkettim tam vajinamin girişinde dışarı doğru bir et parçası var ve kanama yapmaya başladı lekelenme şeklinde benim gibi bu durumu yaşayan var mı ? Doktora gidicem ama ilk buraya yazmak istedim