emine2018 birimde öyle oldu bende çok panik yapmıştım 😂 hemde 4. Gün başlamıştı baktıkça ağlıyordum 🤦🏽♀️ Netira diye bir göz damlası verdi doktorumuz onu kullandık 8 saatte bir damlatılıyor. Ilık suyla sürekli temizledim kurumasına izin vermeyin yapışıyor sonra. İçim rahat etmedi göz doktoruna götürdüm normalmiş tekrar o ilaçtan yazdı daha yarıya gelmeden sorunumuz geçti çok şükür 🙏🏼 korkulacak birşey yok yani ama biz anneler uzman birinden duymadan ya da iyileşmeden rahat edemiyoruz 😊😊