emine2018 inşallah geçer bizim geçti. Doktorunuz aydınlatacaktır. Benim yeğenimde vardı gözyaşı kanalı tıkanıklığı gözü hep akıyordu. Doktor yaşına kadar geçecek demişti ve geçti. Geçmeyince küçük bir operasyonla yaşında açıyorlarmış. Korkutmak istemem ama inşallah bizimkisi gibi geçici olanındandır. Doktora gidince yazarsınız. Geçmiş olsun inşallah.