YarensmomM ay biz 😂 ama biz suan 6 ayligiz anca geçiyor yabancılık yapması önce ortama alıştiriyorum sonra ortamdaki kişiler yavaş yavaş severek alistiriyorlar kendilerine oyle oyle alıştı. Valla çok zor ben hiç bi yere gitmek istemiyordum burnumdan geliyordu