Egemeninannesi21 Benim bebeğim de öyle idi 5 aylıkken falan nereye gitsem basardı ağlamayı eve girer girmez daha başlardı hemen yabancı gördüğü için ağlıyor çok normal aslında ve geçici bir süreç şuan bebeğim 8 aylık ve geçti ağlaması gittiğimiz yerde ağlamıyor ama insanlara gitmiyor sadece yabancı gördüğü için hepsi geçici bir durum yani