Egemeninannesi21 bizimde öyleydi , bu aylarda çok normal , bebek senin kucagindayken onların yanına yaklaşarak normalde bebeğinizi nasıl seviyorsanız ( cici ,ponçik , ballı kaymak vs ) onları da öyle sevin ,bildiğiniz insanları cici güzel diye tanistirin kendiniz sonra yaklaşa yaklasa sevdirin tepkisine bakarak . Bı yerde okumuştum bebeklerin yabancı korkusu annenin tutumuyla çok etkiliymis . Siz onları cici ay ay yaptıkça bebeğiniz zamanla sever. Biz öyle atlattık.buyuklerin evine gidince ilk onlaru inceliyordu sonra ağlıyordu . Ben ponçik güzel yapa yapa alıştı . Bide direk kucağına vermeyin eğer ayliyorsa . Sizin kucaginizda sevsin.