Kahraman4545 keremde fito ile başka bi kremdi dönüşümlü üç öğün sürdüm üç gün boyunca bıraktım sonra banyo iyi geliyor birde canım ben karton bardak koymadım bir kez denedim kayiyordu canını daha çok yakar diye bir no büyük bez bide zibinini citcitlamadim iyileşti hemen kucağada almadık ilk gün yatırarak emzirdim yatarak geçirdi hep