Merveensarelisa Kahraman4545 kaç aylık yaptırmadık daha tecrübe olsun bana da inşallah çabuk iyilesir oğlunuz
Teemo07 Kahraman4545 bir kaç çişte ağlayabilir. Yakıyor çünkü yara kısmı. Normaldir. Bizim ilk gün biraz zor geçti o yüzden. Akşama kadar her yaptığında agladı. Gecesinde rahattı.
istanbullugelin34 Kahraman4545 bizim ilk gün çok ağladı ikinci gün pibisine dokunulduğunda bezine acarken değdiginde falan agladı 3 gün azaldi aglaması
Bozzzzy Kahraman4545 benim oğlum ilk çiz yaptığında nasıl canı yandı bi bilsen canım içim titredi resmen her çişte her baticon sürerken ağladı 1 hafta sürdü sanırım
Kahraman4545 Merveensarelisa 5 aylık insallah ya sargı düştükten sonra ağlamaya başladı ya dün biraz daha iyidi
Ayseguuul Bn klips yöntemi ile yaptırdım 2 bucuk aylıkken bi kere ilk çişinde agladı o kdr. Sizin dikişli ise eger iyilesene kdr canı yanabilir. Anestol krem fln sürmek iyi gelebilir bilmiyorum yanlıs yönlendirmek istemem ama.bi doktora danısın derim
Kahraman4545 Ayseguuul ya ne güzel maalesef lokal normal oldu ya ilk gün çıkınca ağladı evde iyidi bugün başladı böyle uyku yok ağlama halinde
ElifB08 Ayseguuul bizde aynıyız klips yöntemiyle daha bugün sünnet olduk. Biraz huysuz 4 saatte bir ağrı kesici veriyorum. İnşallah bu günü atlatırsak diye saat sayıyorum 🤷🏻♀️
Ogretmen_anneeee Ayseguuul hiç alakası yok biz dikişli yaptırdık ilk çişinde agladı sonra hemen iyileşti sargısı falan kendi düştü çok şükğr sorun yasamadık 😊
suyusevenordek Kahraman4545 dikişli lokal yaptırdım bardak ve sünnet bezi koymuştum dikişleri açtırmışım. Aman dikkat edin sonrası daha sancılı oluyor gerekirse bağlamayın altını bir iki gün suan cok pişmanım öyle yapmadığım icin. 1 ayı geçti düzelmedi tekrar operasyon geçirecek oğlum :(
Teemo07 Kahraman4545 ben 1 hafta kullandım. Hem klips varken hem de cıktıktan sonra. Kanar, tahriş olur falan diye korktum. Tabi, hem morarma hem kızarma.. 14 gün içinde geçiyor, 1 ay sonunda da komple iyileşmiş oluyor.
Kahraman4545 istanbullugelin34 karton bardak kullandin mi kullandıysan testisleri de içine aldın mı ?
istanbullugelin34 Kahraman4545 yok ben kullanmadim sargi bezi vardı bizimkinde doktor dedi iki gün kalsın çişi iyileştiricek onu bizde öyle yaptık bardak koymadik ikinci gün cok aglama olmadi zaten deymezsek
Kahraman4545 ElifB08 nasıl şimdi durum ? Bizim hala ağlamaca. Hiç ağlayan bi çocuk değildi ya agrisi var kesin ilaç icmiyo zorla veriyoruz
Esrapoyrazali Kahraman4545 valla inanirmisiniz dikişliydi bizimki 4 aylıkken olduk ilk çiste bile ağlamadı sadece lokal iğnesi yapılırken ağladı ne sünnet esnasında nede sonra hiç ağlamadı krem surulurkende canı yanmadı hiç bir hafta çekmedi Yarası iyileşti iyiki yaptirmisiz
Kahraman4545 Esrapoyrazali yaa iyimiş bizimde keske öyle olsaydi ya bizim iğnede bisey yoktu sonra başladı krem ilaç ne kullandın ? Bizimki ilaçta icmiyo memeyi bile almıyor ilaç sanıyo ilk
Arlsny Lokal anestezi ile dikişli sünnet oldu oğlum sünnetten sonra bir kez bile ağlamadı huzursuz olmadı bir beden büyük bez ve karton bardak kullandım karton bardağı bez ile sıkıştırdım kayma vs olmadı 3. Gün banyo yaptırdım ve sonraki günler her altını açığımda su ile yıkadım.
Kahraman4545 Arlsny ya ne güzel kaç aylıktı senin bizim çok huzursuz sürekli ağlama cis yaptıkça . Hangi kremi ilacı kullandın ?