Defnesuu aynen ilk çekiş biraz acıtır. Ama sonra acıya alışıyorsun. ben liseden beri kullanıyorum agdayi. kuaföre nadir giderim düğün ve hamilelik döneminde gittim. Arada da lazere gittim. Tavsiyem lazer. Benim kıl kökleri ince bir altla üst kısmın birleştiği yer ağrıyor orası biraz hassas herhalde. Ondan sonra sıkıntı Yok