Defnesuu 10 dakika bile sürmüyor canım. Ben senelerdir gidiyorum son 1 buçuk senedir 2 buçuk 3 ayda bir gidiyorum aşırı seyreldi , inceldi zor uzuyor . Fişini sık alıştır kendini. Serçe oarmagini kapıya çarptığını düşün yada anlık dilini isirdigini. 😂