GizemElf 34 den 36+7 e kadar 1 cm açılma 100 küsür sancıyla bekledim. Sancıya rağmen açılma olmayınca zorunlu sezaryen oldum. 1 cm doğumu başlatmaz bence hazırlıyor, sancında olursa açılma çoğalır ( benim gibi sancı olur açılma olmazsa mecbur sezaryen) ve doğumu yaparsınız diye düşünüyorum