GizemElf ben 37+5 de sancıyla gitmiştim 3 cm açıklığım vardı doğum eylemi başlamış dediler sancılar siklasinca gelirsin evin yakınsa dediler sancım gecmsiti çünkü eve gittim. Her gün hastaneye gidip geldim 38+5 de ,,,4 cmdi en son 39+5 de gittim 5 cm olunca gondermediler artık iki hafta öyle açıklıkla gezdim