Brcdr55 Çirkeflik yapacaksınız.
Tüketici haklarının geri dönüşü en az 6 ay. Nokta bebenin genel müdürlüğüne onları dava edeceklerine dair mail atın. En baştakilerle iletişime geçin.
Ancak kullandığınız dil çok önemli.
Haklarınızın farkında olduğunu açıklayın.
Ben böyle ne dönülmez yollardan aldım hakkımı😂