Arkadaşlar bu tür şeyler yasak mı bilmiyorum ama biz o hatayı yaptık siz yapmayın diye yazıyorum ve sesimi duyurmak istiyorum. Noktabebe mağazasından taa ocak ayında bebek odası siparişi verdik. Gelişi 1 buçuk ay sürdü. Geldiğinde ise kırık parçalar değişik kulplar ayakları yok vs bir sürü sorun çıktı ve onları da 1 ayda gonderecekl3rini söylediler. O da kesin değil. Neyse tamam dedik ama dolabi kurduk ve resmen dolap gıcır gıcır sallanıyor devrilmesi an meselesi. Bunu da gördükten sonra Yasal hakkımız olan 14 gün iade süremizi söyleyerek iade talep ettik ve kargo ücretinden ötürü iade kabul etmediklerini söyleyerek rest çektiler. Parça gelse o sallanan dolaba napicak o kadar para verdik. Tüketici hakem heyetine başvurduk ordan sonuç ne zaman çıkacak belli değil odayı kilitledik ve öylece duruyor kızım odaya girmek için ağlıyor. Güya kızıma oda aldım ama oraya sokamıyorum bile. Evimin 1 odasi iptal oldu. Kızımın üstüne dolap devrilse Allah göstermesin nasıl bi vebaldir bu. Sonuç olarak bu magduriyetimi böyle büyük bi platformda dile getirmek istiyorum. Para kolay kazanılmıyor biz sanki direk parayı çöpe attık.