ftsdmrhn merhaba, rahat olun diye yorum yapıyorum,o 19-9 degeri bende de yüksek cikti,sag tqrafimda geçmeyen agri şikayeti ile dahiliye ye gitmistim,2.kez gittim yine yüksek o sırada anneannem pankreas kanserinden vefat etti,aklımı yiyeceğim korkudan,bir dünya antibiyotik tedavisi gordum,3.dusuk olur derken o en yüksek cikti,korkudan ölecektim bi de dedim devlette test vereyim anana normal cok dusuk,bir daha o da dusuk meger ozelde o hastanede test kitlerinde sorun varmış bi suru tahlil kotu cikmis oyle,rahat olun devlette yada başka devlette test verin ve Barış musluyu şiddetle tavsiye ederim bu korkularinixi temizleyin nice 4.evre kanser, ms,epilepsi,otizm iyilesiyor