Çok spesifik olacak belki, aranızda bu durumu yaşamış olan vardır diye sormak istedim çünkü ailecek kötüyuz.
Kardeşim 2 senelik evli çocuğu olmuyo. Kontrol için kadın doğuma gitti kaç kere ama bir sorunda bulamıyorlar. üniversiteye giderken kist ameliyatı olmuştu hani öncesinde kadınsal problemleri vardı yani. Ergenlikte çıkarmadığı sivilceyi son 5-6 yılda çıkardı. Neyse doktor bir takım testler istemiş Ca19-9 diye bir antijen değeri çok yüksek çıkmış ve pankreas kanseri olabilirsin demiş. Bu değer çoğunlukla pankreas, mide gibi iç organ kanserlerinde artış gösteriyormus. Bunu devlet hastanesindeki doktor demis. Yarın özel hastaneden randevu almış, doktor röntgen cektir demiş ona bakılacak ama içim içimi yiyor.
Farklı forumlarda insanlar, bu değer yüksekliği ile ilgili şeyler yazmışlar kanser değil direkt falan demişler. Google da direkt pankreas kanseri çıkıyor ama internete ne yazsak kanseriz zaten orayo baz almak istemedim ama bunun yanında safra, karaciğer ya da tiroit gibi organlardaki bazı rahatsızlıklar da yükseliyor bu deger denilmis. Aranızda boyle bir durum yasayıp sonucu temiz çıkan oldu mu. Yarına kadar evlere sigamiyorum da sormak istedim.