Irmakprensesinannesi evet ama siz tadimlari atlattiniz tabikide şimdi verebilirsiniz tadım zamanı verdiniz mi tadıma başlanan ilk ay herşeyi alıp kenara koyup kullanım tarihini bir ayda olsa kısaltmak bana doğru gelmiyo mesela ben 4 te başladım ya 5. Ayda yumurta ve yogurduda tadıp artık tadimlarin nadir birkaç şey hariç bitirdiğim için 5. Ayda alırım çocuğa artık değişik şeyler yapiyo olucam çünkü ama tadım zamanı zaten 3 gün kurali ile bir iki kaşık veriyosun yani ekstra un falan gerekmiyo
Çünkü kullanırkende az az kullanıldığı için küçük pakette olsa uzun sure kaliyo yani 1 ay 1 aydır