Zlm acele deil ki ben 4.5 aylıkken doktorumuz başlattı ve sıvı seklde tattrin yada püre şeklinde dedi bitane sebzeyi bile haşlayıp zeytinyağı su koymuştum 1 yemek kaşığı kdr su mesela ısırırım 1 2 çat kaşığı şuan kızım 7 ayliga 3 gün var her besini yer çorba icer kuzu kiymasiyla çorbalar icer hiç Red yaşamadım doktorumuz zorlamayın sevmediği şeylere karşı hiç zorlamadim mesela yogurt sadece sevmez pekmezle yada çorba içine katar yedirdim mesela tadimlikta bile hergun ayrı şey hazırlayıp yaptım acele deil biraz doktorun başlamasına bagli