Seymayna ah az once bende bir post açmıştım bununla ilgili. 3 yaşına kadar ne yaparsa yapsın hiç kızmadığım oğlum şimdi 4 yasinda, 6 aylik kardesi var ve ben büyüğe yaramazlik yaptığında kardeşini rahatsız ettiğinde cok kızıyorum. Sonra da kendi kendime çok üzülüyorum kızdım diye. Ertesi gün kendime söz veriyorum sinirlenmeyecegim kizmayacagim diye ama öyle şeyler yapıyor ki yine kızıyorum 😥😥 eşim yoğun çalışıyor geç geliyor. Yardıma gelen kimse yok zaten