Seymayna büyük 2 yasında kücük 6 aylık akışına bıraktım uyursa uyuyo uymazsa bakıyorum kucagımda uyuya kalmıs garip yavrum 😂😂
Ben pek uyutmak için cav sarfetmiyorum
O yüzden yorulmuyorum
cunku gece ikiside 11 12 saat uyuyolar genelde oyun oynuyoruz gündüz kücük 10 15 dk uyusa gündüzü ona yetiyor ful enerji geri kalkıyor