Elanur11 benim oglum teefona cok bakiyordu tv yede bakiyordu biz konusmuyor birde goz temasi cok yok diye pedogoga goturduk pedegog bizi cocuk gelisimciye yonlendirdi cocuk gelisimci bi 5 dk izledi cok goz temasi yok bi cocuk pikiyatrisine goturun dedi oylekli cocuk piskiyatrisi emin olabilmek icin iki arkadasini daha cagirdi ve uyaran eksikligi var dediler otizm belirtileriyle benzedigi icin bazen dr lar direk otizm diyebiliyorlar dedi 1 ay sonra tekrar gidicez bu arada dr ozel egitim falan demedi krese verin dedi ben kendim ozel egitim istedim dun bi rehabilatasyon merkezine gittim biraz bakti ogluma ve ordaki egitimcide cok hafif otizm oldugunu dusunuyorum dedi bugun basliyoruz bakalim egitime