ilydsrn 2 ve 4 veya 3 ve 5.aylarda 2 doz olarak uygulanıyor. Biz Rotarix yaptırmıştık. Kimisi eczaneden alıp sağlık ocağında yaptırıyor ama mutlaka almadan önce teyit ettirin bazı sağlık ocakları yapmayı kabul etmiyormuş. biz özelde kendi doktorumuz da yaptırdık. Orada mevcuttu. Yani benim kızım 22 aylık tam net hatırlamıyorum ama 370 lira gibi bir fiyatı vardı. Kızıma devlet + özel bütün aşıları yaptırdım ve herkes tarafından yaptırılması gerektiğini düşünüyorum. Rota virüsüde gerçekten bulaştığı zaman hastane yatışına hatta ölüme kadar götürebilen kötü bir virüs maalesef. En azından kapsa bile aşı ile hafif atlatması sağlanabilir..