Senemmm11 ısıtır tabi çok güzel bi icat. Oğlum pandalar gibi bi oraya bi buraya savrulur gece asla üstünde bi şey durmaz. 1.5 tog kullanıyorum sabaha kadar kafam rahat valla. Ama tulumla üstünü örtmemek gerekiyor bi ara böyle bi hata yaptım ter içinde kaldı. Tulumun amacı yorgan görevi görmek zaten