Kızlar selam. Gece oğlum uyurken üstünü hiç örtmez. Oda sıcaklığı iyi aslında ama gıdısı yanakları falan hep buz gibi oluyor. Şimdi mesela üstünü örttüm bi öpücük aldım gıdıdan buz gibi değdi suratıma üşüyor mu acaba bilemiyorum. Ayakları falanda soğuk oluyor bazen yine üstünü örtüyorum ama 2 dk geçmeden üstünü açıyor