haavvvaaaa Benim bebeğimde bundan 1 ay önce yani 2 aylıkken mamayı reddetti doğru dürüst beni de emmiyordu 4 5 saat aç kaldığı oluyordu ama yine de mama istemiyordu açtı ama istemiyordu ben de zorla ağzına sıkıyordum aç diye babası oyalıyor ben içiyordum yine bi gün öyle icerken ictiginden de fazlasını fiskirtarak kustu meğer mamadan tiksinmiş sma kullanıyordu bu arada aptamil aldık şükür iyi şuan 🧿