DenizinAnnesiiiii Rumeysa28 merhaba kızlar bende bisey sorcam hazır konuyla alakalı biraz vileda aldım cok ama cok pismanım parexin A101den almstm ama mop almayı düsünyrm hangi mopu önerrsnz kullandgnz varmı
Zehradilaa Rumeysa28 püskürtme li moplari kullanan memnun kalan varmı bakınıyorum şu sıralar öneriniz var sa. Bakmak istiyorum
Goktugunannesi1234 Zehradilaa ben aldım.günlük silme için çok iyi ben ıslak silme seviyorum. Ama 2 gün geçti mi bez çok tozlanıyor çıkarıp bezi yıkayıp tekrar takıyorum . Her odada 2 defa yapınca 😅 o zaman da puskurtmenin anlamı kalmiyo.
Zeliha27mira Deletedmom_22 bulaşık tabletini Dolap silme ,koltuk silme, halı silmede kullanıyorm Fırına onu deneme bence kuzum önce iyice ısıt kapağı aç heryerine yağ çöz yada asperox sık kendiliğinden akıyor yağları.
Aryemus_3 Rumeysa28 ahşap temizleyici Arap sabunu sirke oğlum olduktan sonra domestosa ara verdim wc de sadece
maysa-19 Deletedmom_22 fırın için duymadım.aspratör filtresi temizleyen var.cogu kişi sıcak suyla eritip yağ coz niyetine kullanıyor
Yensar Rumeysa28 Tampayı denicem bakalım bende ama fırın ve koltuklar içi DOMOL bence çok iyi duşa kabin içinde ismini hatırlayamadım ama pembe bi sıvı var Carrefour da görüyorum genelde muhteşem
yokdahaneler Pronto kullaniyordum.Ama inanılmaz kayıyor ve bebem emekleyemiyor. Saf su ile siliyorum şuan deterjansiz kızım için.