Neslihanbew benim derdim yemek oğlum mama reddi var ek gıda asla kabul etmiyor
Canm çok şükür ikisinde de ek gıda sorunumuz olmadı her yemekten yedirirm yerler de .inşallah sizinde öyle olur ama diş döneminde istemeyebiliyolar , emiyorsa biraz acıkmasını bekle geceden çok besleme sabah uyanınca kahvaltısını güzel yer doktora götürdün mü iştah şurubu vs yazdır yada sabahları aç karnına keçi boynuzu pekmezi içine de limon sıkıp içir hem.kansizliga iyi Gelir hemde iştah açar.