Neslihanbew 2 yaşında kızım 9 aylık oğlum var 🙏❤️
Sabah 8-10 arası uyanma öncelik ev toplama genelde gece yapıyorm sabaha sadece ıvır zıvır kalır mutfağım zaten topludur gece temizlemeden uyuyamam. çamaşır geceden atarm sabah çay demlenirken sererim oğlum durmuyorsa kalır çok zor bi bebek sürekli mızmız ağlıyor kucak istiyor paçalarima yapışıyor ben iş yaparken ama güç bela yapıyorm kahvaltı yapıyoruz ellerini yüzünü tekrar yıkıyorum. Oyunlar oynuyoruz kutu kutu pense, o piti piti sar sar makarayi şarkısını söylüyoruz dikkatini çekecek yoracak ne varsa yapıyorm ikisinede kızımı sırtıma alıp evin içinde koşuyorum eğer babası evdeyse oğlumu evde bırakıyorum kızımı yarım saat kadar dışarıya çıkarıyorm eve gelip öğle yemeğini yediriyorm meyvesi vs sonra banyo yaptırıyorm uyutuyorm. Ev süpürme ikisi uyanıkken oluyor silme de uyuduklarinda çünkü yaptığım herşeyi darmadağın eden bir kızım var oğlum da yetişiyor artık ona akşam yemeğini de erken yaparm sabahtan düşünürüm 3-4 gibi hazir olur bazen de geceden yaparm ocağı tezgahı temizler çıkarım. Uykuları bir olduğu için ikisi aynı anda uyur onlar uyuyunca kalan işim varsa yaparım yoksa bende uyurum . Bu şekilde
Zarar verme bizde de var ben wc gitmek için çoğu zaman uyumalarini yada eşimin işten gelmesini bekliyorum. Ama zamanla halledersin merak etme