Miniknur aynen öyle acı çekeceğimize tıbbı destek almamız gereken zamanlar oluyor bende katı değilim bu konuda ama dozunda ilerlemek istiyorum çünkü vücut alışınca etkisi azalıyor bence. Oğlumun alt dişleri çıkarken bi sorun olmadı ama üst dişlerde ağrısı oldu sanırım. Ama ben anlayamadım rahatladı mı rahatlamadı mı. Ben vicdanımı rahatlatmak için kullandım inş iyi gelmiştir . Şu an hazırda çıkacak dişi yok bakalım inş bir daha acı çekmez 🙏🏻