Sedanindenizi Kevoo Cok aci cekiyorlar agliyorlar kaka yapmiyor acidan kivraniyor kuzular gecmis olsun
Asel_almina Kevoo ya benimde 3 aylık emzirmeye çalışınca ağlıyor nefesi kesilene kadar uyuyunca bişey olmuyor ama ondan mı acaba
Ygzpri Sedanindenizi 4 aylık bebeğim var nasıl anladınız kakada kan görüyorum çatlak mı var diye düşünüyorum alerji diyetide uyguluyorum şuan
Sedanindenizi Ygzpri Kakada kan oluşu alerjiye isarwt olabilir. Bebegin sut alerjisi olabilir. Bizimkinin popo deligindeki catlagi dr makat deligini isikla muayne edince gormustu. Cocuk cerrahi
Ygzpri Sedanindenizi bende şimdi ısıkla baktım siz dedikten sonra üst tarafı kırmızıydı içi çatlakmıdı isilikmidir acaba ? Nasıldı catlk tam olrak
Sedanindenizi Ygzpri Kizarik cizgiler vardi birkac yerinde kesilmis de cizik gibi. Dr fito krem vermisti. Birde ilik suya oturtun her gun 10 dk demisti o sekilde yaptim. Kisa surede gecti