Kevoo benim kızım öyle üç aylık. Gece ilk yatırmaya başladığımda uykuya dalmadan önce sütünü içirirken içmekte güçlük çekiyor ağlıyor sürekli. Uykusu geldiği için içmiyormuş onu anladım. Çünkü emziği veriyorum hemen uyuyor ve bir saat sonra acıktığı için uyanıyor uykulu halde sütünü içiyor ve tekrar uyuyor. Belki sizin de öyledir. Yani benim kızın poposunda çatlak felan yok uykudan dolayı ağlıyor