Birtekbirciftannesi Elfrana8_ tesettürlü biri icin cok güzel ama açık biri icin uygun degil benim fikrimce açıklar icin cok daha güzel elbiseler var
Elfrana8_ Motattisemuittur hayır açığım genelde de pek açık giyinmem kilomuda kapatsın diye böyle tercih ediyorum kötümü ki
Minik12_3 Elfrana8_ açıklar göre Cook daha güzel şeyler var bebeğim, bence Özgüvenli ol Kiloluysan kilolusun ne olmuş Ki
Katya Elfrana8_ kilon en fazla hangı bölgede canım? Bu senı daha da kılolu gösterebilir. Modelı de pek begenemedım ben
Wolverine Elfrana8_ boyun uzun mu? Eğer boyun kısaysa bu elbise basık gösterir tam bilekte bitiyor çünkü
Elfrana8_ Wolverine boyum 65 ya elbise baktım da daha bu çok hoşuma gitti boydan kestirsem mini kapsam mesela nasıl durur
Wolverine Elfrana8_ bence boyun ideal güzel bir topukluyla hoş durur, daha kısa olsaydın basık olabilirdi. İçine sindiyse al gitsin
Rubab_Mommy Elfrana8_ Elbise cok zarif cok guzel ama arkadaşlarinda dedigi gibi aciksan daha başka şeyler bak bence.
maysa-19 Elfrana8_ güzel bu modelin çeşitleri var hepsini beğendim başka bı arkadaşımda bakıyor bu modele