Bulut_pelin esinizle bu durumu konustunuz mu? Icinizdekileri, isteklerinizi, umutlarinizi, beklentilerinizi dile getirdiniz mi? Evlilikdeki en onemli kural acik kartlarla oynamak. Yani duygularimizi nekadar acik ifade edersek okadar yol katederiz. Bi avukatin yazisini okumustum "sessizlik, en agir piskolojik siddetdir" diye kelimelere dokmustu esler arasindaki muhabbetin bitisini. Cok zor bir durum. Bazen yollari ayirmak gercekten de en iyi cozum olabiliyor. Fakat bundan once acik konusmaya calisin. Ben piskolog yada aile danismani veya bu konularda uzman degilim, sadece bana iyi gelecek olan seyleri paylasiyorum belki bir faydasi olur diye. Daraldiysam, ferahlik allahin yanindadir diyorum kendime, secdeye kapaniyorum. Sunu bilmelisin ki, bu dunyada birileri senin/benim sukretmeye unuttugun(muz) nimetler icin dua ediyor. Sakinlestirici olarak ise "vardir bir hayir" kullaniyorum. Mutlu olmak istiyorsandz, seni Allah mutlu etsin, insanoglu cogu seyi yarim birakiyor. Nekadar az beklenti okadar cok mutluluk. Dertler ise Allaha anlattikca hafifliyor ❤️