obirannee rabbim oncelikle sabir versin.. yalniz söyle bir gercegide göz ardi edemezdim (bende bunu anne olduktan sonra anladim). Yuvayi, disi kus yapar. Şimdi çok daha iyi anlıyorum herşeyi. Bizi aile yapan Annemmiş. Reçelleri, temizliği, sofraları, sarmaları, ekmek kokusu ile uyandığımız sabahları, mandalina ve portakal soymalarıyla... sana sacma gelebilir ama aileyi yapacak olanda bozacak olanda sensin. Diyorum ki, buyuk resme bak, resimdeki ucan kusa takilma. Resmin verdigi hassa bak, duyguya, mutluluga bak.. daha cok sukredeceksin emin ol. Kendi kendime, ben evladima mandalina soyacam daha diye motive ediyorum ben. Bir mandalinayla bile motive olabilecekken, bir aile olusturabilecekken neden direk bosanma gelir aklimiza. Belki daha kolay göründügü icin. Ama bir elin nesi var iki elin sesi var demisler. Es dedigin seyirlik degil ömürlük olmali. Iyisiyle, kotusuyle, aziyla, coguyla, kavgasiyla, sakasiyla... bunlar tuzu biberin evliligi. Sukur edecek cok sebep varken sukursuzlugun icinde bogulmayasin 🙏🏻 Kalk ayaga yavruna saril sukur et basinizda bir es, bir baba var...bir mucize kucagindayken digerinede sahit olmak uzere karninda.. gerisinide Allaha havale et güzel yurekli kardesim 💜