NurAsel Aryasmommyy Merhabalar elimde aptamil mama var 6 kutu kullanacak olan varsa iletişime geçebilir mi acaba Aptamil Preogamin As..
Aryasmommyy Cgl123 sma da bizde kırmızı lekeler çıkardı yüzünde çok böyle şikayette var ondan geri hipp e döndük ama çok çabuk acıktırıyor bakalım bebelac gold da iyi diyorlar
Cgl123 Aryasmommyy 1 bucuk 2 aylıkken bebelac gold kullanmıştım aşırı kötü kokuyor ben bile dayanamıyordum kokusuna bebeme vermeye içim el vermedi bide kusuyordu onu çok ama hippde öyle şikayetler yaşamadık