Aryasmommyy merhaba benim kızım 7 aylık sütüm çok erken kesildiği için 1,5 aylıktan beri hipp combiotic kullanıyoruz erken acıktırdıgı doğru bunun sebebi sindirimi kolay oldugundan dolayı. Gece uykusunda bile en fazla 2 saat sürüyor acıkıyor uyanıyor her iki saatte bir kalkıp mamasını içiriyorum belki başka markalar daha tok tutuyordur ama ben değiştirmeyi hiç düşünmedim çünkü piyasada şuan en iyi mama hipp bence organik içerikli olmasından kaynaklı