adastra BirrPrensessannesi Güvenilir sonuç değil bence hem bozuk gibi görünüyor hem de yarım saat uzun bir süre, tekrarlayın derim
BirrPrensessannesi KahveliVera çizgi var ama lakin düz değil ben de onun için şüpheliyim.gebelik mi bozukmu dihe
BirrPrensessannesi Deleltedmom_69 😂valla gezmeden gelrirken almıştım sabahı bekleyemedm aman yapım dedm
Smnl BirrPrensessannesi yani şimdiye kadar sayısız test yapmış biri olarak negatif olup 2. Çizginin çıktığını hiç görmedim bence pozitif 😬🌺