28minikdnym ben sabah 8 de ayaktayım büyük kızımı okula gönderiyorum, küçük kızımda 8-8 buçuk uyanıyor. Uyku saatlerimiz dışında oyunlar oynuyoruz, yürütecinde azda olsa vakit geçiriyor, salıncağında biraz sallıyorum, şarkılar söylüyoruz, oyun halısında dönüp duruyor, günde 2 öğün ek gıdamız var yemeğimizi yiyoruz.Kızım astım hastası olduğu için belirli ilaçları var onun saatleri de bizim için önemli günde 2 kere hava takmak zorundayız, sabah akşam.Ablası okuldan geliyor bazen onunla biraz oyunlar oynuyolar, ben genelde o uyurken yemeğimi yapıyorum, o uyanıkken süpürge açabiliyorum çünkü sesine uyanır🤦🏼♀️ Çamaşır ütü yemek evi topla derken akşam oluyor hiç anlamıyorum valla. Bide bu aralarda büyük kızımın ödevlerini yaptırmaya çalışıyorum😣 akşam 10da büyük kızım yatıyor. 9 da küçük kızım. Sonra ben pert😂