Zeliff 28minikdnym kızım 13 ay 15 günlük sabah kalkiyoruz kahvaltı yapıyoruz. Sonra ben ev işi yapıyorum oda yanımda geziyor arada oyun oynuyoruz filan öğlene kadar işler anca bitmiş oluyor beraber gezerek oynayarak yapınca. Öğle yemeğini yiyip uyuyor ben o uyurken akşam yemeğini hazırlıyorum. Uyanınca ara öğününü yiyip hava güzelse parka iniyoruz biraz orada oynuyoruz. İkindi vakti eve geliyoruz ben naz kılarken tesbihle filan oynuyor oyalaniyor. Sonra akşam yemeği için salata yapıyorum sofrayı hazırlıyorum babası gelene kadar yine oyun oynuyoruz. Babamız geliyor ondan sonra o daha çok ilgileniyor ben meyve çay kahve işleriyle uğraşıyorum. Gün böyle bitip gidiyor.
Deletedmom5455451 Bir yaşında bebek ve 8 yaşında oğlumla bir gün sabah 6 7 bucuk arası kalkış okula git gel bebeği yedir evi toparlamam 12 oğlanı al gel öğle yemeği faslı yemek di ödevlerdi bebekle oyundur akşam 9 da hepsi yatış kocam da buna dahil ben karanlıkda salonda sessiz sakin anca kafa dinliyorum
Denizzz88 28minikdnym 9 ay 22 günlük oğlumla sabah 8.30-9 gibi kalkıyor kahvaltı yaptırıyorum o sırada bende yapıyorum sonra oyun oynuyoruz. Uykusu gelmeye yakın biraz daha yormak için onu ev işlerimi yapıyorum ben Çamaşır bulaşık etraf toplama falan oda peşimde emekleyerek beni takip ediyor tabi buarada sürekli bende onun peşindeyim çünkü ayağa kalkıyor düşmesin diye. İlk uykusuna yatıyor bende yanına uzanıyorum sonra uyanınca öğlen yemeği sonra tekrar oyun sonra tekrar 2.uyku uyandıktan sonra 6 gibi eşim geliyor ona devrediyorum ben akşam yemeğini hazırlıyorum.10 gibi gece uykusu ve kapanış
Yenidoganbakimi 28minikdnym kızım 3 aylık temizlik hak getire haftada 1 abla geliyor evi temizlemeye yemeği çamaşırı o uyurken koştur koştur yapıyorum uyanıkken sadece onunla ilgileniyorum şuan herşey çok güzel ev darmaduman olsada açıkçası pek umrumda olmuyor kızım mutlu olsun ağlamasın hep gülsün yeter 😂
Aniliko 28minikdnym 6 aylık bebeğim. İçeri yorgan serdim oyuncak koydum mutfağa gittim .mutfaktan görebiliyorum içeriyi. Oradan bana bakıyordu dayanamadım aldım kucağıma 😀 ben de vicdan yapıyorum genelde ama mecburu, bazen .birlikte çamaşır katliyoruz seriyoruz ev süpürüyoruz öyle olunca 😀
Badehandeyldz 28minikdnym 9 ay 10 günlük oğlum var bide 27,5 aylık kızımla boşluk buldukça işimi yaparım zaten ihmal ettirmiyorlar kendilerini sağolsunlar ağlama zırlama işlerimi bırakıyorum. Dün mutfak dolaplarını indirdim sildim yerleştirdim tabi 1 saatlik işi öğleden önce yarısı öğleden sonra diğer yarısı şeklinde 2 saatte yaptım 🙄 etkinlik konusunda 2 yaşı geçmemiş olan bebekler uzun süreli etkinlik yapamaz sıkılır o yüzden kendinizi harap etmeyin☺️
bebishmom 28minikdnym kızım 10 aylık. Günde 3 kere onun ek gıdasını hazırlamak ve kendi kahvaltımı hazırlayıp yapmak dışında hiçbirmiş yapmıyorum. Bütün günümü kızıma ayırıyorum. Günlerimiz park,bol oyun, şarkı, dans, etkinlik şeklinde geçiyor
Defneada- Biz de cuma günü Üç aylık olacağız benimkide yerinde hiç durmuyor sürekli kucak istiyor. Hiçbir iş yapamıyorum. tüm gün onunla ilgileniyorum sürekli oyun etkinlik kucakta gezme dans şarkı akşama pertim çıkıyor Ama yinede çok mutluyum 😀Gündüz uykumuz çok az var maksimum 1 saat. Gündüzleri bazen 10da bazen 11’de kalkıyor. Gece de 12-01 gibi uyuyor
Zeliha27mira 28minikdnym 2 yaşında kızım 9 aylık oğlum var 🙏❤️ Sabah 8-10 arası uyanma öncelik ev toplama genelde gece yapıyorm sabaha sadece ıvır zıvır kalır mutfağım zaten topludur gece temizlemeden uyuyamam. çamaşır geceden atarm sabah çay demlenirken sererim oğlum durmuyorsa kalır çok zor bi bebek sürekli mızmız ağlıyor kucak istiyor paçalarima yapışıyor ben iş yaparken ama güç bela yapıyorm kahvaltı yapıyoruz ellerini yüzünü tekrar yıkıyorum. Oyunlar oynuyoruz kutu kutu pense, o piti piti sar sar makarayi şarkısını söylüyoruz dikkatini çekecek yoracak ne varsa yapıyorm ikisinede kızımı sırtıma alıp evin içinde koşuyorum eğer babası evdeyse oğlumu evde bırakıyorum kızımı yarım saat kadar dışarıya çıkarıyorm eve gelip öğle yemeğini yediriyorm meyvesi vs sonra banyo yaptırıyorm uyutuyorm. Ev süpürme ikisi uyanıkken oluyor silme de uyuduklarinda çünkü yaptığım herşeyi darmadağın eden bir kızım var oğlum da yetişiyor artık ona akşam yemeğini de erken yaparm sabahtan düşünürüm 3-4 gibi hazir olur bazen de geceden yaparm ocağı tezgahı temizler çıkarım. Uykuları bir olduğu için ikisi aynı anda uyur onlar uyuyunca kalan işim varsa yaparım yoksa bende uyurum . Bu şekilde
Yaseminn94 Oglum 27 aylik. Malesef hic tek oyun oynamaz. Bende ev isi yaparken onu ihmal mi ediyorum diye dusunurum hep🤦♀️sabah uyaniriz. Kahvalti hazirlamam nerdeyse bir ya da bie bucuk saati bulur. Cunku elimden tutup surekli baska yere goturur beni. Neyse kahvaltimizi yapar masayi toplarim. Mutfagi toplarim. Bir saat kadar oyun oynayip sonra kitap okuyup uyutuyorum. Oglum uyurken yemeklerimi yaparim. O uyanikkrn pek mumkun olmuyor. Uyaninca ogle yemegi sonrs yine oyun. Babasi gelince rahatliyorum ama o zamanda kalan islerimi hallediyorum. Neyseki pesime takilmiyorda rahat rahat yapiyorum 😊
YarensmomM 28minikdnym genelde akşam yatmadan evi toplayıp yatıyorum kızım 6 aylık bu arada. Sabah 7/7-30 kalkarız birlikte yataklar toplanır sonra b3n kahvaltı yaparım kızım yanımda olur o ilk uykusuna yattığında temizlik yaparım. Sürekli elim evin üstğnde oluyor birde çok büyük bir evimiz yok temizliği çabuk bitiyor öğlen olmadan işlerim bitiyo kızımın öğlen uykusunda da yemek yapıyorum eşimin gelmesine yakın çamaşır yıkıcaksam atarım makineye o evdeyken asarım haftanın belli bir günü ütü günüm her uyuduğunda ütü yapıyorum o gün sadece. Genelde düzenim bu şekilde ama benimde yprulduğum sıkıldığım ve yetemediğim günler oluyor neticede insanız 🥰🥰🥰
demirmommm Ogretmen_anneeee aynı durumdayız benim bebeğim de 2 ay 11 günlük iş yapmayı geçtim yemek bile yiyemiyorum
Y-A-Annesi demirmommm aynı ben yanına getiriyorum tepsiyle ama yine yiyemiyorum ağzına emziği koyunca anca duruyor
Deletedmom_20 28minikdnym oğlumu mama sandalyesine koyup her şeyi onla yapıyorum anlatıyorum oynuyorum arada oyun yapıyorum aynı zamanda işimi yapıyorum