Ikicocukbiranne Gryffindor hayir hiç de yerinde değil yüzündeki maske leş gibi olmuş utanmadan bana maske tak diyor faydadan çok zararı var
Gryffindor Ikicocukbiranne O onun halt yemesi. Maskesi kirliyse elbette değiştirecek. Ne zararı var maskenin merak ettim
Ikicocukbiranne KahveliVera takanlar oldu çevremde ama ben takmadım iyiyim çok şükür bir problem yaşamadım bu süreçte hepsi hikaye
nurelem Waffle peki ölen insanlarımız neden ölüyor bu hastalık tamamen kalktı mı da bu yasaklar esnetilmeye basladi
nurelem Waffle kız sana niye sitem edeyim😅 eğer hastalık eskisi gibi değilse bende rahat nefes Alcan artık bu virüs yüzünden OKB oldum temizlik hastasiyim
ikiprensesannesiiiii thecamellia sosyal mesafenin korunamadığı yerlerde uçak gibi toplu taşıma gibi yerlerde maske takılacak dedi bakan
nurelem Danerys acaba açık alanda maske taksak suc olur mu? Aklımda bir ton soru var her gün 200 den faz ölen var, yaşlılarımız var ,kronik hastalıklı gençlerimiz var, onkoloji hastası çocuk genç yaşlı hastalar var, bunlar ne olacak acaba
Zatilokumum Ben böyle berbat bir hastalık görmedim 2 haftadır anam ağladı , yaaaaa sıra ile bulaşıyor 🙄🙄
RuzgarMommys Hayir hes kodunu niye kaldırıyorsun ki Pozitif riskli olanlar fildir fildir gezecek kimse de bilmeyecek ogh
HonKiPonKiDoNiNo 11 gundur covidle mucadele eden ben ve yakinlarim gruptan ayriliyoruz… Kaldirsin hes kodunu millet rahat rahat gezsin korona sacsin, sahaneee 👏👏 Salginda super onlem bravo
Gryffindor HonKiPonKiDoNiNo Maske okey ama HES kodunun kalkması olmadı ya. Millet fink atacak orda burda. Valla kim ne derse desin berbat bir hastalık ilk gün kemiklerimi kırıyorlar sandım. Yalan mıydı ? Yoo. Gerçek bir hastalık