Deletedmom110 ben ne yapiyorum biliyo musun aliyorum kucagima kaldiriyorum yukari yuzune bakiyorum o aglamasi batmiyo o masumligu gorunce napsin dili yokki derdini anlatsin oyle anlatiyo cocuklar sadece acliktan aglamaz uykusuzluk usume terleme susuzluk sevkat hepsinden aglar bagirmak yerine cik bi yuzunu yika al kucagina sessizce gezdir sarki soyle falan filan is bitiyo bi sekilde bu gunleri cok ozluycez iyiki aglayacak bi evladimiz var benim en yakin arkadasım dogumuna 5 gün kala karnında oldu bebegi simdi aglasada kucagimda olsa diyor bu laf yeterli degil mi şükretmek icin 🙏