Arin31 aynen canım aynıyız ya. Ne kadarlıktı senin bebiş? Bilmiyorum o günler gelir mi bize de,dışarda koca çocukları görüp imreniyorum. Parktakilere bile imreniyorum. Belki de en güzel zamanları bunlardır. Kosaca çocuk yapmak delilik ama çok da güzel