Demura Yqmrogzhn geçmiş olsun size de, ben dün akşam üstü bir çk calpol verdim gece de sıkıntı olmadı şükür. Teşekkür ederim
Demura Ozlem2904 evet, koldan verem bacaklardan karma aşı yapıyorlar. 3 gün yıkamamak gerekiyor aşı sonrası. Şimdiden geçmiş olsun