Merhabalar,
Bebeğim 65 günlük oldu bugün sabah 2 ay aşılarını yaptırdık ateşi yok şimdilik çok şükür ama çok uyuyor ve uyanık olduğu zaman bağıra bağıra ağlıyor, emerken bile bırakıp ağladı birkaç kez. Doktora yazdım ama dönüş alamadım. Uyku hali normal midir, uyandırmalı mıyım? Ağrıdan ağlıyor diye düşünüyorum hafifletmek için yapabileceğim bir şey var mıdır?