guldennnn kalabalık gidilecekse mantıklı. Yoksa yorulduğuna değmez. Geçen yaz kiraladık annemler kız kardeşlerimle beraber 10 kişiydik. O zaman yemek bulaşık ya da çocuk bakımı zor olmuyor yorulmuyorsun. Ama tek olursan hepsine yetişmeye çalışacaksın evden tek farkı havuzu olacak. Eşin ve çocuğunla gideceksen otel tercih et. Biz 17 bin e kiralamıştık. Bu sene gittiğimiz yer 30 bin civarı. Gerçi bizimki 5 yatak odalıydı.