gyns [bilinmeyen] Ben küçükken febril konvülsiyon (havale) 3 kere geçiemişim.. Anne yada babası febril konvülsiyon geçiren çocukların geçirme ihtimali daha yüksek olduğu için almıştım ateş ölçeri.. İnşâALLAH kızınınız sağlık durumu daha iyi olur🌸..
Kezban [bilinmeyen] ayne Öyle kendini üzme bende olduğu halde o yanılgıya düştüm insanlık hali yoksa çocuğundan esirgemez kimse bu kadarcık şeyi. Sağlıkla büyüsün bebeginiz
Onedroplove [bilinmeyen] olsun geç kalmış sayılmazsınız çok şükür ciddi bir şey olmamış bundan sonrasına bakarsınız
Beyzaaslan [bilinmeyen] ayni seyi bizde yasadik daha bir aylik bile degildik hic aglamayan oglum o gun surekli agladi atesi yok gibiydi annem ne olur ne olmaz sanki atesi var gibi saglik ocağına gidelim dedi gittik 38 bucuktu atesi uzman gormesi gerek dediler o an kendime o kadar kızdım ki annem olmasa belki o sekilde daha fazla kalacaktik belki bi zarari bile olacaktı Allah korusun.. O gun gidip atesolcer aldi esim hep yanimda tasiyorum
Mermaid [bilinmeyen] gecmis olsun canim en onemli seylerden birisi ates olcer biz hastaneden ciktigimiz gun almistik,benim kizimin atesi hastanedeyken 38 olmustu daha iki gunluktu aglamaktan icim cikmisti iki gunluk bebek nasil ateslenir diye doktorlara zorla tahlil yaptirmistim bisey cikmadi ama o korku bana yetti ben surekli dikkat ederim atesini kontrol ederim,bebek icin cok cok tehlikeli😑