arasmom
Bende böyle düşünüp almıştım ateş ölçer iyiki
Hasret
[bilinmeyen] aynen çok haklısın bebeğin nasıl canım şimdi biz 2. Ay aşısını yaptırır yaptırmaz almıştık
Eymenimo
[bilinmeyen] öyle böyle değil en iyisini alın hatta 4yaşında kızım var Çok kullandım ona hala da kullanıyorum şimdi oğlum içinde içim rahat acile gittiğimizde doktor kızmıştı bize de nasıl ateşölçeriniz olmaz demişti o gün bugündür var 😅
Ecocan
Eymenimo ne marka kullaniyosunuz
SahinE
[bilinmeyen] bende elle anlaşılmayacağını bildiğim için almıştım senin de dalgınlığına gelmiştir belki iyi ki erkenden farke etmişsin geçmiş olsun
Dogalice
Çok geçmiş olsun.Artık kış geliyor sağlıklı bir şekilde atlatalım inşallah.Kızım 9 aylık Allah’a şükür bugüne kadar hiç kullanmadık inşallah yine gerek kalmaz ama ben yine de bu sefer Dijital ateş ölçerden alacağım.Marka Önerebilir misiniz acaba?
Aslancik
Dogalice [bilinmeyen] cok gecmis olsun biran once bi ates olcer edinin ben weewel kullaniyorum temassiz cok memnunum tavsiye ederim
Merveedd
Dogalice ben medisana temassız kullanıyorum çok memnunum
Mommadam
Cok geçmiş olsun bizimde 2.ay asimiz var biraz zormus sanırım korkuyorum. Ateş olceri doğmadan aldım ben hemşire elle anlaşılmaz senin vücut isinla bebeğin aynı değil elin soğuk olur sıcak olur anlayamazsin demisti
hirayse
[bilinmeyen] geçen benimde kizim sıcak geldi sanki birkac saat uyumadim kontrol ettim ama ilk bebek pek anlamiyorsun neyse tekrar sogudu eli ayagi üzeri acik birakinca ertesi sabah kahvalti yapmadan gidip aldim. Ateşölçer çantamdan cikartmiyorum hiç. Ucuz atlatmışsınız rabbim bir daha yaşatmasin gecmis olsun..
havva60
[bilinmeyen] biz 2 ay aşımızi oldugumuz gün aldik cnm ates olceri bende senin gibi almak hic aklima gelmedi hemsire asiyi yaptiktan sonra 3 defa soyledi ates olcer al dedi iyiki almisim
Esrakuzey
[bilinmeyen] bzim bebek hemşiremiz daha hastahaneden çıkmadan sabah akşam hem benim hem oğlumun ateşini ölçüyrdu çıkarken sende sabah akşam hem kendinin hem bebeğinib ateşini ölçceksin demişti ondan biz almıştık ama öyle bir uyarı yapmasa bnmde aklıma gelmezdi açıkcası
Onedroplove
[bilinmeyen] çok geçmiş olsun rabbim tekrarını göstermesin en korktuğumuz şey benim sürekli vücut ısım Yüksek olduğu için anlıyamam diye ilk aldığım şeydi ateş ölçer iyiki almışım bizde 2.ay aşımızı yaptırdık elimizden düşmedi ateş ölçer
Alpgdd
Happy momda sürekli konuşulan bir konuydu hangi marka temassız mı vs diye.
Geçmiş olsun
Merveedd
[bilinmeyen] ben medisana kullanıyorum temassız hem banyo suyunuda ölçüyor çok memnunum
Kezban
[bilinmeyen] ilk aldığım.seydi.ates ölçer internetten spariş etmiştim çıkamam alamama çıksada unuturum endişesiyle gerçekten elim ayağım. Ama ona rağmen bende vu yanılgıya düştüm ağlayıp duruyo du kızım en son nesi var diye acile.gitrik ateş yüksek cıktı hiç ateşine bakmayı akıl.edemedim elime sıcak gelmedi diye
Eymenimo
Ecocan medifine temassız ateş ölçer
Merveedd
[bilinmeyen] 3 çeşidi var benimki içlerinde en yüksek fiyatlı olanı
Akayinannesi
[bilinmeyen] çok geçmiş olsun ben de wee baby ninkini kullanıyorum ateşölçer..
Merveedd
[bilinmeyen] hepsi aynı renk modelleride aynı özellik açısından 150₺ var 200₺ var benimki 250₺ ordan bulabilirsin
Retina
Braun kulaktan ölçer yeğenim 4 yaşında hiçbir sorun yaşamafılar kaç yılda kullanfılar bende aldım