Cik 😅esine iyi diyormussun,bizim de ilk 4 ayimiz cok kotuydu mesela ondan sonra rahatladık,ama unuttum gitti,o zaman da derlerdi iyi zamanları,bi yurusun konussun eee yurusun konussun daha iyi derdim icimden hic degilse iletişim kuracagim derdini anlayacagim yuruyecek daha ozgur benden bagimsiz olacak nesi zor anlamıyorum,bana kalirsa sadece kendine zarar verebilir yuruyerek diger odalara gidip e onun da onlemini alirsak bi sıkıntı yok