Ben herkesin aksine şuanı diyorum üç yaşında ve bir konuda onunla konuşabilmek okadar güzel ki , kendi fikirlerini dile getirmesi küçük bir birey oluşu çok hoşuma gidiyor. Mesela ben yeşil rengi çok seviyorum dediğimde ben sarıyı seviyorum anne sarı çok güzel sarı çiçekler çok güzel diyor. Kıyafetlerime yorum yapıyor bir resim hakkında yorum yapıyor tartışıyor . Birlikte Harry Potter izleyeceğimiz günleri iple felan çekiyorum yada kız günleri yapacağımız günleri 😅❤️❤️